

Im prościej, tym lepiej – poznaj nową markę TREND GLASS
Dla domuPolska huta o globalnym zasięgu działania zlokalizowana jest w Radomiu i od 30 lat współpracuje z największymi światowymi markami. Teraz wprowadza na światowy rynek własne wybory "Made in Poland".
“Im mniej designu, tym lepiej” – powiedział światowej sławy projektant Dieter Rams. Najważniejsza w przedmiocie jest jego prostota i użyteczność. Dobry projekt to taki, który jest ponadczasowy, jasno komunikuje swoje funkcje i jest przyjazny dla środowiska.
Mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody. w takim właśnie duchu zaprezentowała się w tym roku we frankfurcie – podczas prestiżowych targów „ambiente” – polska marka trend glass. To proste i funkcjonalne wyroby szklane w trendzie „simplicity”.
Szklana zastawa stołowa
Starannie przygotowane kolekcje składają się ze szklanek, talerzy, miseczek, dzbanków, karafek, pucharków do deserów oraz produktów dekoracyjnych, takich jak wazony i świeczniki na tealighty. Szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe. Sprawdzi się doskonale nie tylko na specjalne okazje, ale również na co dzień. Dodatkowym atutem są ekologiczne korki, pokrywy czy dekle, które ułatwiają przechowywanie.
TREND GLASS pod hasłem „Tworzymy więcej niż szkło” bezkompromisowo łączy kilka aspektów: prostoty, funkcjonalności, przyjemności i celebrowania wspólnych rodzinnych chwil, estetyki, jakości oraz troski o środowisko naturalne. Naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.
Dodatkowo cieszy fakt, że naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.
Marka oddaje w ręce miłośników wnętrz piękne wyroby tworzono zgodnie z duchem ekologii według najlepszych kanonów wzornictwa i w dodatku w przystępnych cenach. Pierwsze produkty można będzie kupić w dużych sieciach handlowych już w lipcu. Krajowa premiera zbiegnie się w czasie z premierą międzynarodową.
Zdjęcia: materiały prasowe marki